0% Complete
صفحه اصلی
/
سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
بکارگیری تکنیک کنترل مقاوم جهت طراحی مسیر حرکت خودرو در مانورهای اضطراری ممانعت از برخورد
نویسندگان :
محمد امین قماشی
1
رضا کاظمی
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
طراحی مسیر حرکت،کنترل پایداری،خودرو خودران،ممانعت از برخورد،کنترل مقاوم
چکیده :
هدف این پژوهش، ارائه یک الگوریتم سیستم ممانعت از برخورد برای یک خودرو خودران بر اساس فرمان جلو فعال که شامل طراحی مسیر حرکت و کنترل ردیابی مقاوم میباشد.طراحی مسیر حرکت با استفاده از چند جملهایهای پارامتری میباشد. استفاده از چند جملهایهای پارامتری بر مبنای اجتناب از برخورد و ظرفیت دینامیکی خودرو، مسیر حرکت مناسب جهت ممانعت از برخورد را ایجاد مینماید. با لحاظ دینامیک خودرو و دینامیک تایر از میان مسیرهای ایجاد شده، مسیر حرکت مناسب انتخاب میگردد. بنابراین مسیر حرکت انتخابی عاری از برخورد و قابل پیمایش خواهد بود. سپس با استفاده از یک کنترلر ردیابی مقاوم، ورودیهای کنترلی محاسبه و به عملگرهای سیستم ارسال میگردد. نتایج شبیهسازیهای انجام شده نشان میدهد که سیستم ممانعت از برخورد پیشنهادی، هم در حوزه طراحی مسیر حرکت و ردیابی موثر مسیر و هم در حوزه بهبود پایداری و کنترل خودرو به خوبی عمل نموده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تعیین نقشه راه مناسب شرکتهای توزیع کشور در زمینه مدیریت سمت تقاضا
محمدرحیم محمدی
تجزیه وابستگی با استفاده از Q-Learning محافظه کار
امیر زارعی - علیرضا خیاطیان - پیمان ستوده
Analysis Effect of Arrangement of Winding on the Electromagnetic Performance of HTS Squirrel Cage Induction Motor
Nima Arish - Hamid Yaghobi
SWOT Analysis of the Mega Constellation Technology and Satellite Internet
Mohammad Bod - Parvin Sojoodi - Leila Mohammadi
On the Design of Highly Efficient Harmonic Tuned Wideband Class F-1/F Power Amplifier
Mohammad Reza Zeinali - Amir Hossein Aalipour - Hossein Shamsi
ساخت حسگر رطوبت مقاومتی با استفاده از نانوذره اکسید گرافن بر پایه الکترودهای شانه ای
ندا قربانی - سمانه حامدی
طراحی کنترل کننده مقاوم برای مدل غیرخطی بیماری کووید-19
آرمان مرزبان - الهام امینی بروجنی
Power exchanging of a VPP with its neighboring VPPs and participating in Day-ahead and spinning reserve markets
Mohammad Fazel Dehghanniri - Masoud Ali Akbar Golkar - Farzin Ghasemi
A 23.4-31.9 GHz Tunable RF-MEMS Impedance Matching Network for 5G Power Amplifier
Fazel Ziraksaz - Alireza Hassanzadeh
Design and simulation of an interleaved soft-switched CW-VM based boost converter for high power and high voltage applications
Soheil Hasani - Reza Beiranvand
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.4.2