0% Complete
صفحه اصلی
/
سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
بکارگیری تکنیک کنترل مقاوم جهت طراحی مسیر حرکت خودرو در مانورهای اضطراری ممانعت از برخورد
نویسندگان :
محمد امین قماشی
1
رضا کاظمی
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
طراحی مسیر حرکت،کنترل پایداری،خودرو خودران،ممانعت از برخورد،کنترل مقاوم
چکیده :
هدف این پژوهش، ارائه یک الگوریتم سیستم ممانعت از برخورد برای یک خودرو خودران بر اساس فرمان جلو فعال که شامل طراحی مسیر حرکت و کنترل ردیابی مقاوم میباشد.طراحی مسیر حرکت با استفاده از چند جملهایهای پارامتری میباشد. استفاده از چند جملهایهای پارامتری بر مبنای اجتناب از برخورد و ظرفیت دینامیکی خودرو، مسیر حرکت مناسب جهت ممانعت از برخورد را ایجاد مینماید. با لحاظ دینامیک خودرو و دینامیک تایر از میان مسیرهای ایجاد شده، مسیر حرکت مناسب انتخاب میگردد. بنابراین مسیر حرکت انتخابی عاری از برخورد و قابل پیمایش خواهد بود. سپس با استفاده از یک کنترلر ردیابی مقاوم، ورودیهای کنترلی محاسبه و به عملگرهای سیستم ارسال میگردد. نتایج شبیهسازیهای انجام شده نشان میدهد که سیستم ممانعت از برخورد پیشنهادی، هم در حوزه طراحی مسیر حرکت و ردیابی موثر مسیر و هم در حوزه بهبود پایداری و کنترل خودرو به خوبی عمل نموده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Small Target Detection Using an Enhanced Optimization Based Filter and Trajectory Tracking Via Pattern Matching Algorithm
Seyedeh Mahsa Zakipour Bahambari - Saeed Khankalantary
بهره برداری از ESS ها در بخش DC ترانسفوماتور حالت جامد به منظور بهبود کیفیت توان شبکه برق
یوسف عطائی - رضا قندهاری - مهدی بابائی - بهنام بهارلوئی
Average Secrecy Capacity Performance Analysis for SWIPT-Based SIMO Underlay Cognitive Radio
Mohammad Javad Saber1 - Seyedeh Maryam Mazloum - Seyed Mohammad Sajad Sadough
بهبود تخمین موقعیت هواپیما به کمک تشخیص موقعیتهای پرت در دادههای ADS-B ترافیک هوایی
سید سجاد حسینی رستمی - میترا میرزارضایی - بابک نجار اعرابی
طراحی کنترل کننده امن سیستمهای غیرخطی با استفاده از یادگیری تقویتی و بهینه سازی مجموع مربعات
حسین قلی زاده - احسان رضوی - سجاد پاک خصال - سعید شمقدری
طراحی و پیاده سازی ژنراتور تولید کننده پالس PFN-Marx فشرده و ماژولار برای تولید پالس 25 کیلوولتی
محمد حسین رنجبر - محمدجواد گل علی پور
Fractional-Order Model Prediction Attitude Control For Unmanned Aerial Vehicles
Hossein Hassanzadeh Yaghini
بهبود تخمین واریانس نویز با بهره گیری از واریانس تغییرات سیگنال
مجید دهقانیزاده - مسعودرضا آقابزرگی
Privacy-Preserving Model Predictive Control Using Secure Multi-Party Computation
Saeed Adelipour - Mohammad Haeri
Deep Learning Meets Explainable AI: A Robust Framework for X-Ray Fracture Detection
Ali Tamizifar - Shakiba Berenjkoub - Mina Amiri
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.4