0% Complete
صفحه اصلی
/
سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
بکارگیری تکنیک کنترل مقاوم جهت طراحی مسیر حرکت خودرو در مانورهای اضطراری ممانعت از برخورد
نویسندگان :
محمد امین قماشی
1
رضا کاظمی
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
طراحی مسیر حرکت،کنترل پایداری،خودرو خودران،ممانعت از برخورد،کنترل مقاوم
چکیده :
هدف این پژوهش، ارائه یک الگوریتم سیستم ممانعت از برخورد برای یک خودرو خودران بر اساس فرمان جلو فعال که شامل طراحی مسیر حرکت و کنترل ردیابی مقاوم میباشد.طراحی مسیر حرکت با استفاده از چند جملهایهای پارامتری میباشد. استفاده از چند جملهایهای پارامتری بر مبنای اجتناب از برخورد و ظرفیت دینامیکی خودرو، مسیر حرکت مناسب جهت ممانعت از برخورد را ایجاد مینماید. با لحاظ دینامیک خودرو و دینامیک تایر از میان مسیرهای ایجاد شده، مسیر حرکت مناسب انتخاب میگردد. بنابراین مسیر حرکت انتخابی عاری از برخورد و قابل پیمایش خواهد بود. سپس با استفاده از یک کنترلر ردیابی مقاوم، ورودیهای کنترلی محاسبه و به عملگرهای سیستم ارسال میگردد. نتایج شبیهسازیهای انجام شده نشان میدهد که سیستم ممانعت از برخورد پیشنهادی، هم در حوزه طراحی مسیر حرکت و ردیابی موثر مسیر و هم در حوزه بهبود پایداری و کنترل خودرو به خوبی عمل نموده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مقایسه پارامترهای عملکردی کمپرسورهای 4:2 در تکنولوژی FinFET و GAA-NWFET
پگاه زکیان - راهبه نیارکی اصلی
Perfect Tracking of a Non-minimum Phase MIMO System
Saeedreza Tofighi - Farshad Merrikh-Bayat
Contrastive Learning Framework for fMRI Time-Series Classification in Left and Right Epilepsy Using Continues Wavelet Transform
Marzieh Soheili-nejad - Saeed Masoudnia - Hamid Soltanian-zadeh
Area-Efficient Partially-Pipelined Architecture for Fast-SSC Decoding of Polar Codes
Mehdi Saeidi - Matin Hashemi
Planar Transformer with None Overlapping Winding as Current Balancing Compensator for Paralleled SiC MOSFETs
Hesamodin Allahyari - Mahdi Delzendeh SarfeJo - Hamid Bahrami - Ahmad Afifi - Aran Shoaei - Mohammad ali Latifzadeh
Classification of Schizophrenia Patients by Nonlinear Analysis of EEG
Amirhossein Tajik - Hoda Jalalkamali - Hossein Nezamabadipour
بهبود تخصیص منابع لبهها در شبکه LTE مبتنی بر محاسبات لبه با رویکرد تعادل میان تاخیر و قابلیت اطمینان
ایمان عظیمی احمدآبادی - علی اکبر تدین تفت
Design, Simulation, and fabrication of a compact dual-band GNSS antenna
Farnoosh Abbasi - Amir Saman Nooramin
A Novel Approach to Pulmonary Embolism Segmentation: Increasing an Attention-based U-Net
Hanie Arabian - Alireza Karimian - Hosein Arabi - Marjan Mansourian
A High Linearity Wideband Low-Noise Amplifier Using Capacitor Cross-Coupled Common-Gate Structure
Abolfazl Rajaiyan - Fahimeh Rahimi - Mehdi Saberi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.7.4