0% Complete
صفحه اصلی
/
سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
بکارگیری تکنیک کنترل مقاوم جهت طراحی مسیر حرکت خودرو در مانورهای اضطراری ممانعت از برخورد
نویسندگان :
محمد امین قماشی
1
رضا کاظمی
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
طراحی مسیر حرکت،کنترل پایداری،خودرو خودران،ممانعت از برخورد،کنترل مقاوم
چکیده :
هدف این پژوهش، ارائه یک الگوریتم سیستم ممانعت از برخورد برای یک خودرو خودران بر اساس فرمان جلو فعال که شامل طراحی مسیر حرکت و کنترل ردیابی مقاوم میباشد.طراحی مسیر حرکت با استفاده از چند جملهایهای پارامتری میباشد. استفاده از چند جملهایهای پارامتری بر مبنای اجتناب از برخورد و ظرفیت دینامیکی خودرو، مسیر حرکت مناسب جهت ممانعت از برخورد را ایجاد مینماید. با لحاظ دینامیک خودرو و دینامیک تایر از میان مسیرهای ایجاد شده، مسیر حرکت مناسب انتخاب میگردد. بنابراین مسیر حرکت انتخابی عاری از برخورد و قابل پیمایش خواهد بود. سپس با استفاده از یک کنترلر ردیابی مقاوم، ورودیهای کنترلی محاسبه و به عملگرهای سیستم ارسال میگردد. نتایج شبیهسازیهای انجام شده نشان میدهد که سیستم ممانعت از برخورد پیشنهادی، هم در حوزه طراحی مسیر حرکت و ردیابی موثر مسیر و هم در حوزه بهبود پایداری و کنترل خودرو به خوبی عمل نموده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Human detection and following by a mobile robot using YOLO structured convolutional neural network
Yasan Majidi - Amir Hossein Hassanabadi
Implementation of an Optimized Deep Learning Model to Assess Pediatric Sleep Apnea Severity Using SpO2 Signals on Resource-Limited Microcontrollers
Erfan Mortazavi - Hanieh Mohammadi - Bahram Tarvirdizadeh - Khalil Alipour - Mohammad Ghamari
Improving the Performance of Unified Power Quality Conditioner Using Interval Type 2 Fuzzy Control
Farzad Rastegar - Zohreh Paydar
تدوین استراتژی تعمیرات و نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان در شبکه ی انتقال قدرت
سید سینا طاهری اطاقسرا - مسعود اصغری قراخیلی
Structural Stability and Electron Density Analysis of Doped Antimonene: A First-Principles Study
Arash Yazdanpanah Goharrizi - Peyman Saberi Parsa
Active and Passive Beamforming for Secure Wireless Communication via Star-RIS under imperfect CSI
Seyedeh Reyhane Shahcheragh - Kamal Mohamed-pour
یک روش موازی برای تخمین حالت سریع در سیستم های قدرت با ابعاد بزرگ با استفاده از تکنیک جداسازی گراف
بهنام کریم سرمدی - احمد صالحی دوبخشری
A Novel Tunable LC Filter For Ultra High Frequency Applications
Davoud Razaghpour - Mir Majid Ghasemi - Amir Fathi
VM Placement in Accelerator-Equipped Data Centers Using Variable-Length Modified Genetic Algorithm
Aryo Yarahmadi - Mahmoud Momtazpour
مقایسه پارامترهای عملکردی کمپرسورهای 4:2 در تکنولوژی FinFET و GAA-NWFET
پگاه زکیان - راهبه نیارکی اصلی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.3