0% Complete
صفحه اصلی
/
سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
طراحی بهینه پارکینگ خودروهای برقی با در نظر گرفتن عدم قطعیت منابع انرژی تجدیدپذیر
نویسندگان :
سید محمد هاشمی مصیر
1
میثم جعفری نوکندی
2
محمد بزرگپور رودباری
3
1- دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
2- دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
3- دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
کلمات کلیدی :
انعطافپذیری، طراحی پارکینگ شارژ، عدم قطعیت، منابع انرژی تجدیدپذیر
چکیده :
با توجه به مزایای خودروهای برقی در کاهش مصرف سوختهای فسیلی و انتشار گازهای گلخانهای، استفاده از این خودروها بهتدریج افزایشیافته و پیشبینی میشود که در آینده بهطور گسترده مورد استفاده قرار گیرد. همچنین استفاده از پارکینگ خودروهای برقی درکنار منابع انرژی تجدیدپذیر نظیر تولیدکننده توان بادی میتواند سبب کاهش انحراف توان تولیدی باد و بهبود وضعیت شبکه شود. در این مقاله طراحی بهینه پارکینگ خودروی برقی به همراه صفحات خورشیدی و ذخیرهساز بهمنظور کاهش انحراف توان تولیدی باد و تأمین خدمات انعطافپذیری جهت کاهش انحراف توان بادی، همچنین حداکثرسازی سود کل مورد بررسی قرار گرفته است. توان تولیدی واحد بادی دارای عدم قطعیت است و با استفاده از توزیع نرمال مدل میشود و انحراف توان تولیدی باد توسط پارکینگ خودروهای برقی و یا بازار تعادلی جبران میشود. مدل پیشنهادی بهصورت مسئله برنامهریزی خطی آمیخته با عدد صحیح (MILP) مدل شده و از نرمافزار GAMS برای حل آن استفاده شده است. نتایج نشان میدهد که حضور پارکینگ خودروهای برقی و استفاده از توان باتری خودروها، سبب کاهش انحراف توان بادی شده و جریمه پرداختی بابت اضافه و یا کمبود توان باد نیز کاهش یافته است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Energy-aware Multiple Access Using Deep Reinforcement Learning
Hamid Reza Mazandarani - Siavash Khorsandi
Using Compressive Sensing Technique in Image Sensing
Zahra Sepehri - Seyed Masoud Sayedi - Ehsan Yazdian
Transfer Learning Based Method for Human Activity Recognition
Saeedeh Zebhi - Smt Almodarresi - Vahid Abootalebi
Stability Analysis of a New Switched SEIAR-Vac-Iso Epidemic Model for the COVID-19
Amir Hossein Amiri Mehra - Mohsen Shafieirad - Zohreh Abbasi - Iman Zamani
An incentive compatible reward sharing approach for shard-based blockchains
Mojdeh Hemati - Mehdi Shajari
کاهش نویز و کلاتر در تصاویر رنگی داپلر اولترسوند
بهینا علیزاده - سید محمود سخایی
Design of a 2MW Medium Voltage Conventional Hybrid DC Circuit Breaker for Railway Application
Seyed Hamid Khalkhali - Mohsen Taghizadeh Kejani - Ali Asghar Razi Kazemi
Analysis Effect of Arrangement of Winding on the Electromagnetic Performance of HTS Squirrel Cage Induction Motor
Nima Arish - Hamid Yaghobi
A High Gain, High IIP3, Perfect Input Matching, Programmable Gain LNA in CMOS Technology
Amirhossein Tajik - Seyedali Samareh Taherinasab - Samad Sheikhaei
A Novel method for power transmission lines Protection Against the Sub-Synchronous Resonance Using thyristor-based reactive power compensation
Mohammadreza Mousavi Khademi - Mehdi Zareian Jahromi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.7.4