0% Complete
صفحه اصلی
/
سی و یکمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
برنامه ریزی احتمالاتی بهینه فیلترهای پسیو در حضور خودروهای برقی متصل به شبکه با قابلیت جبرانسازی هارمونیک در شبکههای توزیع
نویسندگان :
پریسا انجم شعاع
1
سعید اسماعیلی
2
1- دانشگاه شهید باهنر کرمان
2- دانشگاه شهید باهنر کرمان
کلمات کلیدی :
ارزیابی احتمالاتی،برنامه ریزی فیلترهای پسیو،توانایی جبرانسازی هارمونیکی،خودروهای برقی متصل به شبکه
چکیده :
آثار سوء هارمونیکها منجر به مشکلات زیادی اعم از افزایش تلفات اهمی، کاهش طول عمر تجهیزات، ایجاد خطا در دستگاههای اندازهگیری و عملکرد نامناسب دستگاههای حفاظت میشود. استفاده از قابلیت جبرانسازی مدارات الکترونیک قدرت موجود در پارکینگهای خودروهای برقی متصل به شبکه و همچنین تزریق جریان هارمونیکی جهت کاهش اعوجاج هارمونیکی کل در کنار فیلترهای پسیو از جمله مواردی است که در این مقاله به آن پرداخته میشود. در این مطالعه محلهای شارژ خودروهای برقی به دو دسته ایستگاه شارژ و پارکینگ خودرو برقی تقسیمبندی شده است. "پارکینگهای خودرو برقی" شامل شارژرهای دوطرفه قابلیت شارژ و دشارژ توان و "ایستگاههای شارژ" شامل شارژرهای یکطرفه، فقط قابلیت شارژ را دارند. در نظر گرفتن ماهیت احتمالاتی ظرفیت پارکینگها و ایستگاههای شارژ در طول شبانهروز منجر به دستیابی به نتایج واقعیتر از بارهای قطعی در شبکه میشود. بنابراین مشارکت خودروهای برقی دو طرفه در بازار هارمونیکی به صورت احتمالاتی با روش مونت کارلو مدلسازی و توجیه اقتصادی آن به لحاظ طول عمر باتری از طریق یک الگوریتم نوین ماتریس کوواریانس چندهدفه به نام MOCMA-ES در شبکه نمونه توزیع 33 باسه استاندارد IEEE در نظر گرفته شده و نتایج در دو حالت با و بدون حضور خودروهای برقی با یکدیگر مقایسه میشوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Evaluation of Different Connectivity Methods for Obsessive Compulsive Disorder Diagnosis
Samandokht Rashidi - Amin Abdipourasl - Fatemeh Jamaloo - Reza Rostami
ساخت حسگر مقاومتی بخار اتانول مبتنی بر هتروساختار باریم تیتانات / اکسید روی آلاییده با نانوذرات نقره
محسن طاهری پور - نوید یثربی - شیرین نصراصفهانی - محمد حسین شیخی
Integrated expansion planning of the distribution network and distributed generations considering energy storage systems, electric vehicles charging stations, and daily load modeling
Ahmad Mohammadi Pour - Mehrdad Setayesh Nazar
Adaptive Attitude Synchronization and Tracking Control of Spacecraft Formation Flying using Reaction Wheel without Angular Velocity Measurement
Amin Mihankhah - Ali Doustmohammadi
A model to measure cyber security maturity at the national level
Mahdi Omrani - Masoud Shafiee - Siavash Khorsandi
Multi-Octave Continuous Mode Power Amplifier with More Than 46 dBm Peak Output Power
Marzieh Chegini - Mahmoud Kamarei
Compare of Machine Learning and Deep Learning Approaches for Human Activity Recognition
Babak Moradi - Mohammad Aghapour - Afshin Shirbandi
Formation of Singular Multi-Agent Systems via a New Iterative Learning Control Approach
Ali Raddanipour - Masoud Shafiee
Improving CycleGAN-VC2 Voice Conversion by Learning MCD-Based Evaluation and Optimization
Majid Behdad - Davood Gharavian
Improving Power Grid Operational Resilience During A Tornado Disaster
Mohammadali Nazari - Navid Rezaei - Hassan Bevrani
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.7.4