0% Complete
صفحه اصلی
/
سی و یکمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
Optimal Operation of Lithium-Ion Batteries Considering Degradation Cost in Vehicle-to-Grid Systems
نویسندگان :
Mahdi Esfandiari
1
Amin Rafrafi
2
Abolfazl Pirayesh
3
1- دانشگاه شهید بهشتی تهران
2- دانشگاه شهید بهشتی تهران
3- دانشگاه شهید بهشتی تهران
کلمات کلیدی :
Electric Vehicle،Optimization،Battery Degradation،Vehicle-to-Grid Problem،Degradation Cost
چکیده :
موضوع مورد بحث در اين مقاله در زمينه تخريب باتري هاي ليتيوم يوني موجود در خودروهاي الكتريكي (EV) در برنامه هاي خودرو به شبكه (V ۲G ) است. به عنوان اولين گام برنامه V ۲G تشريح شده است و مزايا و چالش هاي موجود بر سر راه اجراي آن، بررسي شده است. در ادامه، با استفاده از روابط بدست آمده در مطالعات پیشین و اصلاح مدل تعداد چرخه های شارژ و در نظر گرفتن تفاوت در ضریب تخریب باتری در دوره شارژ و دوره رانندگی، مدل چرخه های شارژ در دسترس (ACC ) در باتری طراحی میشود و متعاقبا، از آن برای محاسبه هزینه تخریب روزانه با استفاده از روابط موجود در اقتصاد مهندسی استفاده می شود تا در نهایت هزینه استهلاک به ازای هر کیلو وات ساعت بدست آید. با توسعه مدل هزینه استهلاک باتری در مساله زمان بندی شارژ و دشارژ، هزینه های تحمیل شده به کاربر خودرو برقی محاسبه میشود. این مساله بهینه سازی در قالب الگوریتم ژنتیک و با استفاده از نرم افزار متلب پیاده سازی شده است. از آنجایی که هزینه واقعی استهلاک باتری و تبادل انرژی در دوره شارژ به یکدیگر وابسته هستند یک روش مبتنی بر تکرار برای بدست آوردن هزینه استهلاک واقعی و استراتژی بهینه شارژ پیشنهاد شده است. در نهایت مطابق آنالیزهای انجام شده بر روی مطالعه موردی، اثر بخشی و کاربرد مدل پیشنهادی بر روی مساله زمان بندی شارژ درخودرو های با قابیلت V ۲G بررسی میشود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A New 10 Watt Power Amplifier for GSM 900 MHz base stations with 44% Bandwidth
Marzieh Chegini - HojjatAllah Nemati - Mahmoud Kamarei
A Digital Method for Offset Cancellation of Fully Dynamic Latched Comparators
Alireza Ahrar - Mohammad Yavari
Identifying Singular 2-D Systems Using 1-D Methods
Masoud Shafiee - Kamyar Azarakhsh
Stochastic model predictive control based on online learning for a class of nonlinear constrained systems
Mahdi Mansoury - Mohammad Ali Badamchizadeh - Hamed Kharrati
Fixed-time consensus of unknown nonlinear multi-agent systems
Mohammad Hadi Rezaei - Ali Abooee
Incentive-based Demand Response Economic Model for Peak Shaving Considering Load Serving Entity Profit Maximization
Nasim EslamiNia - Habib RajabiMashhdi
Adaptive Control of Telerehabilitation Systems in The Framework of Multi-Agent Systems
Mohammadreza Sheykh - Heidar Ali Talebi - ّIman Sharifi
Validation of statistical models for direction of arrival, time of arrival and received power in a simple indoor Terahertz channel
Sina Sheybani - Amir ahmad Shishegar
Estimation of the Arc Model Parameters Using Heuristic Optimization Methods
Sadegh Ghavami - Ali A Razi-kazemi
Joint Request Aggregation and Content Caching at the Edge via Named Data Networking
Parisa Bakhtou - Siavash Khorsandi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.3