0% Complete
صفحه اصلی
/
سی و یکمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
Optimal Operation of Lithium-Ion Batteries Considering Degradation Cost in Vehicle-to-Grid Systems
نویسندگان :
Mahdi Esfandiari
1
Amin Rafrafi
2
Abolfazl Pirayesh
3
1- دانشگاه شهید بهشتی تهران
2- دانشگاه شهید بهشتی تهران
3- دانشگاه شهید بهشتی تهران
کلمات کلیدی :
Electric Vehicle،Optimization،Battery Degradation،Vehicle-to-Grid Problem،Degradation Cost
چکیده :
موضوع مورد بحث در اين مقاله در زمينه تخريب باتري هاي ليتيوم يوني موجود در خودروهاي الكتريكي (EV) در برنامه هاي خودرو به شبكه (V ۲G ) است. به عنوان اولين گام برنامه V ۲G تشريح شده است و مزايا و چالش هاي موجود بر سر راه اجراي آن، بررسي شده است. در ادامه، با استفاده از روابط بدست آمده در مطالعات پیشین و اصلاح مدل تعداد چرخه های شارژ و در نظر گرفتن تفاوت در ضریب تخریب باتری در دوره شارژ و دوره رانندگی، مدل چرخه های شارژ در دسترس (ACC ) در باتری طراحی میشود و متعاقبا، از آن برای محاسبه هزینه تخریب روزانه با استفاده از روابط موجود در اقتصاد مهندسی استفاده می شود تا در نهایت هزینه استهلاک به ازای هر کیلو وات ساعت بدست آید. با توسعه مدل هزینه استهلاک باتری در مساله زمان بندی شارژ و دشارژ، هزینه های تحمیل شده به کاربر خودرو برقی محاسبه میشود. این مساله بهینه سازی در قالب الگوریتم ژنتیک و با استفاده از نرم افزار متلب پیاده سازی شده است. از آنجایی که هزینه واقعی استهلاک باتری و تبادل انرژی در دوره شارژ به یکدیگر وابسته هستند یک روش مبتنی بر تکرار برای بدست آوردن هزینه استهلاک واقعی و استراتژی بهینه شارژ پیشنهاد شده است. در نهایت مطابق آنالیزهای انجام شده بر روی مطالعه موردی، اثر بخشی و کاربرد مدل پیشنهادی بر روی مساله زمان بندی شارژ درخودرو های با قابیلت V ۲G بررسی میشود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Improved Spectral Efficiency of RIS-aided 6G Communication using Deep Learning
Zahra Zahedi - Mehrdad Ardebilipur - Fatemeh Dehrouye
تخمین کانال V2X با استفاده از CDP وفقی
الهام نادری مقدم - محمدعلی سبقتی - حسن زارعیان
Reactive Power Compensation in Distribution Grids: An Application of Trinary Cascaded H-bridge Multilevel Inverter
Yousef Neyshabouri - Mohammad Farhadi-Kangarlu
پیش بینی قیمت انرژی الکتریکی در بازار روز بعد با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی تعمیم یافته و با در نظر گرفتن محدودیت سوخت رسانی
حسین صابر - سعید محسنی - رضا پورآقابابا - مصطفی یحیی آبادی
Texture description and Face Recognition using Weighted Local Patch Distance Vectors
Ziba Javanmardi - Farzam Mohebbi - Seyed Saeed Hayati
Experimental Study on Automatically Assembling Custom Catering Packages With a 3-DOF Delta Robot Using Deep Learning Methods
Reihaneh Yourdkhani - Arash Tavoosian - Navid Asadi Khomami - Mehdi Tale Masouleh
طراحی تقویت کننده توان موج میلی متری پهن باند در فناوری سی ماس برای کاربردهای نسل پنجم
سید محمد مهدی جعفری - صمد شیخایی
An Improved Hybrid Recommender System: Integrating Document Context-Based and Behavior-Based Methods
Meysam Varasteh - Mehdi Soleiman Nejad - Hadi Moradi - Mohammad Amin Sadeghi - Ahmad Kalhor
The Use of NSGA-2 for Optimal Placement and Management of Renewable Energy Sources When Considering Network Uncertainty and Fault Current Limiters
Ali Akbar Farahani - Seyed Hossein Hesamedin Sadeghi
Wake-Sleep Learning in R-STDP-Based Spiking Neural Networks to Avoid Catastrophic Forgetting
Mehrdad Baradaran - Katayoon Kobraei - Saeed Reza Kheradpisheh
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.3.2