0% Complete
صفحه اصلی
/
سی و یکمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
Optimal Operation of Lithium-Ion Batteries Considering Degradation Cost in Vehicle-to-Grid Systems
نویسندگان :
Mahdi Esfandiari
1
Amin Rafrafi
2
Abolfazl Pirayesh
3
1- دانشگاه شهید بهشتی تهران
2- دانشگاه شهید بهشتی تهران
3- دانشگاه شهید بهشتی تهران
کلمات کلیدی :
Electric Vehicle،Optimization،Battery Degradation،Vehicle-to-Grid Problem،Degradation Cost
چکیده :
موضوع مورد بحث در اين مقاله در زمينه تخريب باتري هاي ليتيوم يوني موجود در خودروهاي الكتريكي (EV) در برنامه هاي خودرو به شبكه (V ۲G ) است. به عنوان اولين گام برنامه V ۲G تشريح شده است و مزايا و چالش هاي موجود بر سر راه اجراي آن، بررسي شده است. در ادامه، با استفاده از روابط بدست آمده در مطالعات پیشین و اصلاح مدل تعداد چرخه های شارژ و در نظر گرفتن تفاوت در ضریب تخریب باتری در دوره شارژ و دوره رانندگی، مدل چرخه های شارژ در دسترس (ACC ) در باتری طراحی میشود و متعاقبا، از آن برای محاسبه هزینه تخریب روزانه با استفاده از روابط موجود در اقتصاد مهندسی استفاده می شود تا در نهایت هزینه استهلاک به ازای هر کیلو وات ساعت بدست آید. با توسعه مدل هزینه استهلاک باتری در مساله زمان بندی شارژ و دشارژ، هزینه های تحمیل شده به کاربر خودرو برقی محاسبه میشود. این مساله بهینه سازی در قالب الگوریتم ژنتیک و با استفاده از نرم افزار متلب پیاده سازی شده است. از آنجایی که هزینه واقعی استهلاک باتری و تبادل انرژی در دوره شارژ به یکدیگر وابسته هستند یک روش مبتنی بر تکرار برای بدست آوردن هزینه استهلاک واقعی و استراتژی بهینه شارژ پیشنهاد شده است. در نهایت مطابق آنالیزهای انجام شده بر روی مطالعه موردی، اثر بخشی و کاربرد مدل پیشنهادی بر روی مساله زمان بندی شارژ درخودرو های با قابیلت V ۲G بررسی میشود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Alternative Detectors for Spectrum Sensing by Exploiting Excess Bandwidth
Sirvan Gharib - Abolfazl Falahati - Vahid Ahmadi
Compare Efficiency of Modeled and Designed Tilt Bi-rotor, Quad-rotor, and Hexa-rotor in Agriculture Application
Arshia Rezaei - Amin Talaeizadeh - Aria Alasti
Strategic Offering of a Virtual Power Plant in Energy Markets Under Contingency Conditions: A Hybrid Stochastic Robust Optimization Approach
Elahe Ghanaee - Morteza Rahimiyan
Primary Frequency Support in Clustered Unit Commitment with Battery Energy Storage and High Renewable Penetration
Abbas Abdollahi-Veshvaee - Turaj Amraee
تشخیص ناهنجاری گفتاری با استفاده از مدلسازی جاذبهای صوتی در فضای بازسازی شده فاز
عاطفه کردکاری خسروشاهی - یاسر شکفته
Designing a delay line independent of PVT (Process, Voltage, Temperature) and applying it to a TDC (Time to Digital Converter)
Sepehr Zare Teimoori - Mehdi Ehsanian
Angular Misalignment Effect on the Performance of Underwater MIMO OCC Systems
Ehsan Hamidnejad - Asghar Gholami
ارائه روشی مبتنی بر دایجسترای پویا جهت مسیریابی بهینه در شبکه ترافیک شهری
طه واجدسمیعی - منیره عبدوس
A High Linearity Wideband Low-Noise Amplifier Using Capacitor Cross-Coupled Common-Gate Structure
Abolfazl Rajaiyan - Fahimeh Rahimi - Mehdi Saberi
ℒ1 Adaptive Control Design Using CMPC: Applied to Single-Link Flexible Joint Manipulator
Hossein Ahmadian - Heidar Ali Talebi - Iman Sharifi
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.4.2