0% Complete
صفحه اصلی
/
سی و یکمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق
Optimal Operation of Lithium-Ion Batteries Considering Degradation Cost in Vehicle-to-Grid Systems
نویسندگان :
Mahdi Esfandiari
1
Amin Rafrafi
2
Abolfazl Pirayesh
3
1- دانشگاه شهید بهشتی تهران
2- دانشگاه شهید بهشتی تهران
3- دانشگاه شهید بهشتی تهران
کلمات کلیدی :
Electric Vehicle،Optimization،Battery Degradation،Vehicle-to-Grid Problem،Degradation Cost
چکیده :
موضوع مورد بحث در اين مقاله در زمينه تخريب باتري هاي ليتيوم يوني موجود در خودروهاي الكتريكي (EV) در برنامه هاي خودرو به شبكه (V ۲G ) است. به عنوان اولين گام برنامه V ۲G تشريح شده است و مزايا و چالش هاي موجود بر سر راه اجراي آن، بررسي شده است. در ادامه، با استفاده از روابط بدست آمده در مطالعات پیشین و اصلاح مدل تعداد چرخه های شارژ و در نظر گرفتن تفاوت در ضریب تخریب باتری در دوره شارژ و دوره رانندگی، مدل چرخه های شارژ در دسترس (ACC ) در باتری طراحی میشود و متعاقبا، از آن برای محاسبه هزینه تخریب روزانه با استفاده از روابط موجود در اقتصاد مهندسی استفاده می شود تا در نهایت هزینه استهلاک به ازای هر کیلو وات ساعت بدست آید. با توسعه مدل هزینه استهلاک باتری در مساله زمان بندی شارژ و دشارژ، هزینه های تحمیل شده به کاربر خودرو برقی محاسبه میشود. این مساله بهینه سازی در قالب الگوریتم ژنتیک و با استفاده از نرم افزار متلب پیاده سازی شده است. از آنجایی که هزینه واقعی استهلاک باتری و تبادل انرژی در دوره شارژ به یکدیگر وابسته هستند یک روش مبتنی بر تکرار برای بدست آوردن هزینه استهلاک واقعی و استراتژی بهینه شارژ پیشنهاد شده است. در نهایت مطابق آنالیزهای انجام شده بر روی مطالعه موردی، اثر بخشی و کاربرد مدل پیشنهادی بر روی مساله زمان بندی شارژ درخودرو های با قابیلت V ۲G بررسی میشود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A Simple Method for Continuous Beam-Steering in SIW based Leaky Wave Antenna
Sina Rezaeeahvanouee - AmirHossein Sadough
Novel continuous phase DDS model for linear Chirp Signal Simulation in Pulse Compression Radar
Shahin Khakisedigh - Artin Khosravian - Mobin Jamali
یک روش تشخیص و تصحیح خطا برای بلوک های داده
سعیده صادقی - محسن راجی
طراحی و پیادهسازی یک ماشین حالت محدود جهت محاسبة تابع مثلثاتی تانژانت معکوس مبتنی بر سری تیلور عقبرونده و با استفاده از دو واحد ضربکنندة DSP48-E بر روی تراشههای FPGA شرکت AMD-XILINX به صورت زمان متغیر
میثم هارونی - پیام سنائی
Enhanced Current Commutation Drive Circuit for Hybrid DC Circuit Breaker
Alireza Jaafari - Sadegh Mohsenzade - Ali Asghar Razi-Kazemi
بهبود دقت و سرعت روش حداکثر جریان در تشخیص خطاهای آغازین وقایع آبشاری
مجتبی فکری - جواد نیکوکار - گئورک قره پتیان
Energy Efficiency Evaluation of a Line-Start Permanent Magnet Assisted Synchronous Reluctance Motor for Pump Application
Ali Jamali-Fard - Mojtaba Mirsalim
طراحی یک ماتریس باتلر 4×4 فشرده برای کاربرد در سیستم های شکل دهنده پرتو در شبکه های WLAN
آزاده ایمانی - محمد سجاد بیاتی
Design and simulation of a surface acoustic wave based micro pressure sensor
Sohrab Ghasemi Bisheh - Mohammad Tahmasebipour - Fatemeh Anousheh
A Simplified Computational Method for a Proposed mm-Wave Reconfigurable Intelligent Surface
Nima Ahmadi - Forouhar Farzaneh
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.1